Kadry: "This side of paradise" - Magda Dereniowska


30 lipca 2015





Dziś post z Osobą, z którą umawiałam się już dosyć długo, ale jakoś nie było nam dane się wcześniej spotkać. Pierwotny pomysł sesji był inny, ale ani trochę nie żałuję, że go zmieniłyśmy.

O miejsce i stylizację zadbała Magda, ja dwa dni przed sesją zrobiłam wianek a Kasia potowarzyszyła nam jako pomocnik do trzymania blendy.

Światło na sesji szalało, na kilku zdjęciach musiałyśmy doświetlać twarz a na innych użyłyśmy dyfuzora, aby to światło zmiękczyć. Mimo wszystko jestem z nas trzech ogromnie dumna i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś ujrzę Magdę przed moim obiektywem.


modelka: Magda Dereniowska
zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska






























Backstage:




Komentarze

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty