Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "Summer dance" - Jagoda Dyląg

Kadry: "Summer dance" - Jagoda Dyląg


30 lipca 2015




Sesja taneczna już od dawna była moim małym fotograficznym marzeniem. Nigdy nie mogłam znaleźć odpowiedniej tancerki bądź tancerza a jak już taki się znalazł - nie miałam odwagi napisać o współpracę.
Kiedy napisała do mnie Jagoda pomyślałam, że to idealna okazja, aby takie zdjęcia stworzyć, póki jeszcze mamy wakacje.
Sesja przebiegła spontanicznie i osobiście bardzo się zdziwiłam uprzejmością ludzi w Krośnie (nie licząc jednego pana, który nieprzyjemnie skomentował nasze poczynania na przejściu dla pieszych). Większość się uśmiechała, machała w naszą stronę bądź czekała, aż wykonam zdjęcie, żeby nie wchodzić mi w kadr.
Będę bardzo miło wspominać tę sesję i mam nadzieję, że to nie nasza ostatnia współpraca.



modelka: Jagoda Dyląg
zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska





Wybaczcie tę jakże piękną latarnię, która mi się tu wkradła...























6 komentarzy:

  1. mialam kupowac ta spodniczke bo jest przeppiekna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ja kupiłam na przecenie bo kolor mnie urzekł :)

      Usuń
  2. Śliczna spódniczka i piękne, proste taneczne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie podoba mi się 3 odsłona. Śliczne zdjęcia ;)
    http://adazolphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń