Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "My little friend..." - FoxArt & Rafik

Kadry: "My little friend..." - FoxArt & Rafik


9 sierpnia 2015





Pomysł na te zdjęcia narodził się po naszym ostatnim spotkaniu, jednak pierwszy termin nie wypalił, dlatego spotkałyśmy się dopiero w ubiegłym tygodniu.
Zachodzące słońce, słoneczniki, ubarwienie sierści Rafika i uroda Gabrysi stworzyły ciepły, letni klimat. Bardzo długo będę wspominać tę sesję (i pokrzywy, w których siedziałam).
Myślę, że nie ma co tu więcej pisać, spontaniczne zdjęcia ostatnio wychodzą mi najlepiej ;)


modelka: Gabriela Lisowska oraz jej towarzysz Rafik
zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska

























10 komentarzy:

  1. jestem zakochana! A szczególnnie w szóstym! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały klimat! A piesek - c u d o w n y!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam : http://angelikafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite zdjęcia, przez przypadek trafiłam na Twojego bloga i jestem zauroczona :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

      Usuń