Kadry: "Autumn leaves" - Ola Mietiółka


2 listopada 2015




 Przyznam, że tę sesję chciałam wykonać już w poprzednim miesiącu, ale coś mi mówiło, żeby zaczekać na piękną, polską jesień. Olę poznałam na początku września bo zaczęłyśmy naukę w tej samej klasie.

Pierwotne miejsce w ostatniej chwili okazało się zajęte, więc postawiłyśmy na spontaniczne przejście wzdłuż drogi i tak powstały te portrety. Sesja przebiegła w szybkim tempie, ale chyba podoba się Oli a to w końcu najważniejsze ;)


modelka: Ola Mietiółka
zdjęcia&makijaż: Małgorzata Kaczkowska


























Komentarze

  1. Widać nie tylko ja dzisiaj wrzuciłam jesienną sesje! Twoje zdjęcia są piekne, jesienne, modelka wie co pokazać, świetne pozuje :) pozazdrościć tylko! :*

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Dodam tylko, że modelka amatorka, także w jej imieniu również dziękuję :*

      Usuń
    2. Amatorka????!!!!! O Jezu! Naturalny talent! :)

      Usuń
  2. Uroda modelki i jej makijaż bardzo wpasowuje się w ten jesienny klimat! Pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ogólnie rzecz biorąc, zdjęć aż jest ZA MAŁO!
    Bardzo ładne, a modelka - przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty