Kadry: "Spring" - Katarzyna Zych


2 kwietnia 2016





Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak długo czekałam na nową sesję!
Lubię zimę, ale nie przepadam za nią na zdjęciach. Sytuacja może wyglądałaby inaczej, gdyby nie było mi szkoda modelki, która marzłaby w lekkiej sukience.
Ale, mamy już wiosnę! Przyroda budzi się do życia to i ja musiałam obudzić się i zacząć działać!

Sesję wiosenną planuję od 2 lat (wow!), ale zawsze zanim się do niej zebrałam kwiaty opadały z drzew i przychodziło lato. I tak przez dwa ostatnie sezony wiosenne.


Kasię znacie już bardzo dobrze, pojawia się u mnie regularnie od początku fotograficznej działalności. Na zdjęcia byłyśmy umówione dzień wcześniej, ale pogoda postanowiła pokrzyżować nam plany.
Przyzwyczaiłam się już do przekładania sesji bo dziwnym trafem zawsze coś się dzieje. 
Pogoda się zmienia, autobusy nie jeżdżą, coś komuś wypada. Zawsze!


modelka: Katarzyna Zych
zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska



























































Komentarze

  1. Piękna sesja. ; ) Powinnaś jeszcze kilka zrobić zanim przyjdzie lato. Nadrobisz poprzednie sezony. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się nadrobić właśnie, niedługo kolejna ;)

      Usuń
  2. Do Twojej twórczości najbardziej pasuje mi ta pora roku! Bo Twoje ujęcia mają w sobie taką delikatność, świeżość, subtelność, urok, który jest typowy dla wiosny. Także działaj, działaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo motywują mnie tego typu słowa :*

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza to ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sesja! Moje ulubione ujęcia to 4 i 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu, przepiękne wiosenne zdjęcia! Brakuje mi tylko takich mega mega bliskich portretów (twarz + kwiaty), ale i tak bardzo dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty