Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "Queen of the Jungle" - Paulina Waląg

Kadry: "Queen of the Jungle" - Paulina Waląg



25 czerwca 2016





Jakiś czas temu napisałam post na moim fanpage o poszukiwaniu nowych twarzy na sesje zdjęciowe. Kilka dni potem napisała do mnie Paulina i wiedziałam, że musimy wspólnie podziałać.
Całość sesji przebiegła w bardzo miłej atmosferze, pomimo upału i nadciągającej burzy. Paulina jest świetna w tym co robi, ma mnóstwo pomysłów i dobrze pozuje (nawet po oparzeniu przez kulki dymne!)
Ja zajęłam się makijażem oczu i zdjęciami a stylizacja to w głównej mierze zasługa mojej modelki. Za pióra muszę podziękować mojemu tacie, który znalazł je w lesie, nieświadomy, że kiedyś zostaną wykorzystane na sesji :)


Po obejrzeniu zdjęć nasuwa mi się na język tytuł Królowej Dżungli, chociaż pierwotnie miała być to Indianka.
Druga część sesji (ta bardziej mroczna) jest pomysłem Pauliny, za co muszę jej serdecznie podziękować. W ogóle ta sesja jest dla mnie ogromnym zastrzykiem motywacji, obie części pozwoliły mi poćwiczyć i nabrać sił.



modelka: Paulina Waląg
zdjęcia&makijaż: Małgorzata Kaczkowska
















































20 komentarzy:

  1. niesamowita sesja, brak mi właściwie słów żeby opisać jak dobraa jest!
    Niesamowity progres, wszystko ze smakiem i idealny klimat. Nic tylko pogratulować i ukłon po pas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa usłyszeć od Ciebie to aż łezka się kręci w oku :')
      Dziękuję kochana!

      Usuń
    2. a głupoty, toż to ja zwykły leszcze vdzia :D :*

      Usuń
  2. Przedostatnie kocham. Takie super, że szok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Niezwykły pomysł i świetne wykonanie! Moje ulubione: https://4.bp.blogspot.com/-OHlP3HKkD-Y/V3Qjue2IOeI/AAAAAAAAFT0/Kh_D9vRqjWwk5Ljb5prztKP6R9KKWAIYgCKgB/s1600/6.jpg <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka kadrów sztos... <3 Jaki obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że serio - p e t a r d a!
    Ta sesja ma swój klimat, który mnie wprost zaczarował! Uroda modelki świetnie współgra z tłem, stylizacją, makijażem, kolorystyką, tematem... Wszystko tak idealnie się komponuje i prezentuje.
    A ta druga część - 3 i 4 zdjęcie od końca to po prostu mistrzostwo! Te ślimaki, ojejku no. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaa piękne zdjęcia i makijaż! :O ♥♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjęcia! Stylizacja jest bardzo oryginalna i przyciąga uwagę ;) Pasuje do scenerii. Te portrety ze ślimakami są mega! Dodaję do obserwujących bo chcę być na bieżąco ze zdjęciami. Pozdrawiam! www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja! Zarówno pierwsza jak i druga odsłona. Niesamowity klimat i te koloryy, wszystko pięknie się ze sobą komponuje! <3

    OdpowiedzUsuń