Kadry: "Gold hour in the city" - Karolina Żmuda


11 lipca .2016








Z Karoliną chciałam się zgadać na zdjęcia już od początku nauki w liceum, ale zawsze brakowało mi odwagi, żeby podejść i zapytać o sesję. Zaryzykowałam i napisałam na MaxModels dopiero pod koniec czerwca, a jak się okazało, nie taki diabeł straszny!

Karolina jest bardzo pozytywna i chętna do współpracy. Wie co robi i robi to dobrze. Bez problemu nawiązałyśmy kontakt i nawet nie było czasu się zestresować. Czułam się jak na spacerze z dobrą znajomą :)

 Złota godzina to zdecydowanie moja ulubiona pora na zdjęcia a kulki dymne zagościły na stałe w moim portfolio. Mam do nich słabość, cóż zrobić.
Brakuje mi słów, żeby napisać coś więcej o zdjęciach i sesji, więc niech mówią same za siebie.



modelka: Karolina Żmuda
zdjęcia&makijaż: Małgorzata Kaczkowska







































Komentarze

  1. piękna modelka! fajnie, że udała się wam wspólna sesja :) trzy ostatnie zdjęcia -cuuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! mega klimat i światło
    www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty