Kadry: "Holiday portraits" - Magda Dereniowska


12 lipca 2016








Nasza pierwsza współpraca z Madzią (klik!) miała miejsce 30 lipca 2015 roku. 
Mój stres osiągał wtedy poziom maksimum, teraz powoli to hamuję. Nadal toczę wewnętrzną walkę z samą sobą, pięć razy sprawdzam czy mam naładowaną baterię, butelkę wody, karty pamięci, rekwizyty, kosmetyki i pędzle. A i jeszcze pieniądze na bilet i telefon.

Też tak macie?

Na sesji towarzyszyło nam ostre światło, którego bardzo nie lubię, ale radzić sobie trzeba. Trwała stosunkowo krótko, ponieważ Magda miała kolejne zdjęcia z (jak się okazało) moją koleżanką z klasy, Olą!
Pozdrawiam dziewczyny i mam nadzieję, że makijaż wytrwał ;)

Jak zwykle było bardzo wesoło i efektywnie. Co tu dużo pisać, kolejna wakacyjna sesja w trawiasto-dymnym klimacie, czyli tak jak to u mnie bywa najczęściej! 



modelka: Magda Dereniowska 
zdjęcia&makijaż: Małgorzata Kaczkowska





























Komentarze

  1. ta przyczepa z tyłu jest genialna, trzeba ją wykorzystać jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłyśmy ją przez przypadek, ale jest świetnie usadzona na zdjęcia! Następnym razem odwiedzę ją przy zachodzie słońca to będzie klimat :D

      Usuń
  2. Piękne koloory! i oczywiście sesja. Najbardziej podoba mi się zdj 4 od końca, no i te zdjęcia z przyczepą w tle! Mają świetny klimat ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia, śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty