Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "Summer in the village" - Natalia Pyzia

Kadry: "Summer in the village" - Natalia Pyzia


22 lipca 2016








Sesja z Natalią jest zarazem moją pierwszą współpracą z salonem fryzjerskim i makijażystką.
Dotychczas modelki malowały się same lub ja się tym zajmowałam. 

Miejsce sesji poznałam rok temu na sesji w czerwcu (klik!). Od tamtego czasu nieco się zmieniło, ale wszystko wyszło jak wyjść miało. Mam nadzieję, że uda mi się tam jeszcze kiedyś stworzyć sesję bo czuję, że nie wykorzystałam w pełni jego potencjału.

Bardzo serdecznie dziękuję dziewczynom za współpracę, było mi bardzo miło! 
Backstage prezentuję na końcu wpisu, serdecznie zapraszam do obejrzenia :)




mod: Natalia Pyzia
fot: Małgorzata Kaczkowska
mua&hair: SALON REICH MałgorzataFryzjerstwo - Kosmetyka







































Backstage












8 komentarzy: