Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "Lady in the water" - Ania Suwała

Kadry: "Lady in the water" - Ania Suwała


9 sierpnia 2016









Sesja z Anią jest dla mnie wyjątkowa. Była ona jedną z pierwszych modelek, które kojarzyłam z "internetów" na początku mojej fotograficznej przygody. Nie dorównywałam do pięt fotografkom, z którymi chodziła na sesje.
Kilka lat minęło. Szmat czasu, ale marzenie to marzenie. Spełniło się w najbardziej nieoczekiwanym momencie :)

Ania to przemiła dziewczyna, bardzo ciepła i otwarta. Nasza współpraca była spontaniczna, ale jednocześnie bardzo konkretna. Najpierw sesja w wannie, potem kilka zdjęć na targowicy. Uwielbiam modelki z takim sposobem pozowania, specyficznym, ostrym spojrzeniem, które pokazują swoje zaangażowanie w sesję.

Jest to też jedna z pierwszych sesji, które mają tyle czarno-białych ujęć. Chyba w końcu nauczyłam się je robić, ale zobaczymy co przyniesie czas :)



modelka: Anna Suwała
zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska
(Facebook fanpage - klik!)





























15 komentarzy: