Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "Klaudia's birthday present" - Klaudia & Wiktoria Jaślar

Kadry: "Klaudia's birthday present" - Klaudia & Wiktoria Jaślar


30 sierpnia 2016








Sesja Klaudii była prezentem urodzinowym podarowanym jej przez Alę, moją znajomą, którą poznałam w gimnazjum na rajdzie bieszczadzkim.


To pierwszy raz, kiedy ktoś poprosił mnie o tego typu zdjęcia. Byłam bardzo zaskoczona, w końcu kto chciałby sesję w moim obiektywie jako prezent?
Pomimo wszelkich komplementów, słów wsparcia, nadal nie wierzę w swoje fotograficzne siły, serio. Jest coraz lepiej, ale moja natura pozostaje bez zmian.


Przyznam, że przed zdjęciami byłam zestresowana, ale miałam okazję się wyżyć, dojeżdżając na sesję rowerem kilkanaście kilometrów. 
To również pierwsza współpraca na terenie Haczowa (a właściwie pierwsza za czasów bloga, fotografowałam tam jeszcze zanim kupiłam lustrzankę), gdzie nie mam dojazdu autobusowego, ale od czego są nogi i rower!

Makijaż to również moja zasługa, ale myślę, że czas przestać o tym wspominać bo robię to prawie na każdej sesji ;)



Mam nadzieję, że zdjęcia będą piękną pamiątką i udanym prezentem.
Pod spodem znajduje się równie kilka zdjęć Wiktorii (siostry Klaudii) oraz kulisy naszej sesji.


modelka: Klaudia Jaślar
zdjęcia&makijaż: Małgorzata Kaczkowska
(Facebook fanpage - klik!)











































modelka: Wiktoria Jaślar












Backstage










4 komentarze:

  1. Powtórzę się, ale muszę po raz kolejny powiedzieć, że uwielbiam kolory na Twoich zdjęciach! Sesja wyszła pięknie, będzie cudowną pamiątką. Najbardziej podoba mi się zdjęcie 9, to z zenitem.. mogłabym się w nie długo wpatrywać.. ma boskie kolory i barwa sukienki fajnie zgrała się z oczkiem obiektywu <3
    Życzę Ci więcej wiary w swoje umiejętności, bo robisz naprawdę piękne zdjęcia. Ja też często przed sesjami jestem zestresowana itp, ale pragnę to robić i wiem, że chociaż jeszcze daleko mi do perfekcji, to każda kolejna sesja daje mi nowe doświadczenia i jest to zawsze krok do przodu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wiarę jeszcze długo będę musiała budować, ale z czasem może będzie lepiej ;)

      Usuń
  2. Najlepsza pamiątka jaką można komuś podarować, gratulacje za pomysł oraz za przepiękne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że przede wszystkim Solenizantce się spodobają ;)

      Usuń