Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "Smoke clouds" - Katarzyna Zych

Kadry: "Smoke clouds" - Katarzyna Zych



1 października 2016









Z Katarzyną znamy się jak dwa łyse konie. Trudno mi nawet powiedzieć, kiedy dokładnie się poznałyśmy bo było to dawno, dawno temu w dzieciństwie.
Jest to też jedna z moich pierwszych modelek. W moim obiektywie gości niemalże dwa razy w roku, kiedyś odbywało się to jeszcze częściej.

Jak to już z nami bywa, wszystko wyszło spontanicznie. Napisałam, że mam czas i idziemy na zdjęcia. Po kilkunastu minutach wszystko uzgodnione. Takie plusy mieszkania w jednej miejscowości, po jej dwóch końcach.

Miejscem okazało się jezioro pewnego pana z naszej wsi (które nie wychodziło na zdjęciach tak jak tego chciałam). Później przeniosłyśmy się na leżące kilkanaście metrów dalej krzaki.
Moje ulubione kulki dymne były dla Katarzyny nowością, ale poradziła sobie (serio!) bardzo bardzo dobrze. Poparzenia nie było a to najważniejsze!

Na dole krótkie przypomnienie naszych współprac, trochę mi się zmienia technika a Kasia nabiera pewności przed obiektywem. A więc pierwsza jesienna sesja za mną. 



modelka: Katarzyna Zych
zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska
(Facebook fanpage - klik!)









































Nasze wcześniejsze sesje zdjęciowe:



6 komentarzy:

  1. z roku na rok piękniejsza! Ale równie dobrze widać Twoje postępy w fotografii. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super klimat zdjęć! Światło też mi się bardzo podoba. Jestem naprawdę pod wrażeniem <3
    www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i delikatnie. Kolorystyka pasuje idealnie do klimatu zdjęć. Kadry z zachodzącym słońcem najbardziej przykuwają uwagę. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachodzące słońce to moja mała miłość, cieszę się, że Tobie również się podobają ;)

      Usuń