Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "Holiday memories" - Kamila Hawrot

Kadry: "Holiday memories" - Kamila Hawrot


9 lipca 2016






Kamila to jedna z tych osób, które towarzyszą mi od początku fotograficznych poczynań.
To z nią testowałam moją 50tkę, na niej eksperymentowałam pierwsze makijaże oka.
To ona robiła zdjęcia na mój post o włóczykijstwie (klik!) i kilka innych portretów Kaczkowskiej.
Jest moim żywym statywem i towarzyszką podróży. 

Dzisiaj zdjęcia z lipcowej sesji, do której inspiracją była postać Włóczykija.
Nikt nie powinien być zaskoczony.

Taka mała ciekawostka: 
zdjęcia robione były w lipcu a ja już nie mogę patrzeć na swoje własne błędy. 
Czy to znaczy, że się rozwijam?


Wykonane na granicy wsi. 
W koszuli, o złotej godzinie.
Prosto i po naszemu.


modelka: Kamila Hawrot
zdjęcia&makijaż: Małgorzata Kaczkowska
(Facebook fanpage - klik!)






















No i na koniec Włóczykij Kaczkowska!



4 komentarze: