Kadry: "GeeKid"


22.10.2016






Kilka tygodni temu po raz pierwszy fotografowałam dla dziecięcej marki odzieżowej.
Propozycja padła z ust znajomej fotografki, która nie mogła owych zdjęć wykonać. 
Zgodziłam się pomimo obaw, jednak wszystko przebiegło na prawdę sprawnie i owocnie.

Centrum Dziedzictwa Szkła stanowiło świetne miejsce do tego typu zdjęć. Najbardziej ukochałam sobie pomieszczenie z różowawym światłem, co chyba widać ;)

Bardzo dziękuję marce GeeKid i Kasi Przybyle za zaufanie!
Świetne nowe doświadczenie, które będę wspominać z uśmiechem na twarzy :)


strona internetowa marki: GeeKid.pl
zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska











































{ Obowiązuje zakaz kopiowania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej zgody i/lub zgody marki GeeKid }

Komentarze

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty