List: "Szepty"








Cześć Nieznajomy,
to znowu ja
nie odpisujesz bo tak właściwie nic jeszcze nie wysyłam.
i nie wyślę


Mów szeptem
żebyś mi nie spłoszył
dzikiego zwierzęcia schowanego głęboko pod skórą

Mów szeptem
żebyś nie skruszył skorupy i betonowych murów
które uparcie zasłaniają prawdziwy profil twarzy

Mów szeptem
powiedz co u Ciebie i dokąd dziś prowadzi droga
czy słońce tak samo jak tu zagląda w okno
i wita zaczerwienione od lęku powieki

Mów szeptem
albo najlepiej nic nie mów
pozwól mi się wsłuchać w rytm słodkiego zapomnienia
i uciszyć na chwilę dźwięk trzepotu motylich skrzydeł



Podpisano,
Włóczykij Kaczkowska.





Komentarze

  1. Piękne zdjęcie! :o Twojego autorstwa? Jeśli mogę zapytać, gdzie wykonywane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Wszystkie zdjęcia na blogu pochodzą spod moich rąk. To akurat codzienny widok z okna Mojego Królestwa (mieszkanie na wsi ma swoje plusy) :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty