Kadry: "Sweater weather" - Kamila Hawrot


4 marca 2017






Tęskniłam za tą Panią przed obiektywem.
Z Kamilą sumiennie tworzymy wspólne sesje od samego początku mojej fotograficznej drogi. Lubimy te same miękkie zachody słońca i nie do końca widoczną twarz na zdjęciach. Rozwiane włosy, polne trawy, koszule w kratę i swetry.

Sesja powstała (jak zwykle) bardzo spontanicznie, szybko. 
Była formą rozgrzania się po zimowym śnie i testem nowego sprzętu przy zachodzącym świetle. Wciąż widzę jeszcze kilka rzeczy do poprawienia przed wiosennymi zdjęciami, więc bardzo dobrze zrobiły mi te spontaniczne ujęcia.

Ktoś kiedyś powiedział, że wiosna i złota godzina bardzo mi pasują na zdjęciach. Ja widzę jeszcze te wszechobecne chaszcze trawy, łąki bo jakoś najlepiej mi jednak w towarzystwie natury.

Cieszycie się z powrotu Włóczykija na fotograficzne tory?


modelka: Kamila Hawrot
zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska 











































Nasze wcześniejsze sesje:




Soundtrack:

Komentarze

  1. Cieszymy się! <3 Zdjęcia są przepiękne, wspaniale złapałaś światło <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, z pewnością Twój "styl ujęć" kojarzy mi się ze słońcem, promieniami, wiosną, jesienią i łąkami. Urzeka mnie u Ciebie ten klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie chyba kiedyś mi to napisałaś, przy którejś z wiosennych sesji i tak mi się zapamiętało. Mam nadzieję, że będzie mi dane dalej iść w tę stronę :)

      Usuń
  3. Przepiękne kolory <3 http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty