Kadry: "Nature in the city..." - Paulina Waląg


8 maja 2017






Początek maja, temperatura sięga 10 stopni Celcjusza. Mocny wiatr, umiarkowane opady deszczu. Słońca jak nie było, tak nie ma.
Nie miałyśmy z Pauliną idealnej pogody na zdjęcia, lokalizacja okazała się brzydsza niż wcześniej a Włóczykij zapomniał spakować kosmetyczki z pędzlami (autobus o 6 nie sprzyja niczemu), co zaowocowało minimalnym makijażem na sesji.

Wspominałam niedawno o determinacji, która nie opuszczała nas ani na moment. Paulina w letnich ciuchach spisała się na medal, ja starałam się jak tylko mogłam nie pogorszyć stanu kolana a właściwie obu kolan (wspominałam o tym na Facebook'u przed długim weekendem majowym).
Osobiście uważam, że ta prostota zdjęć bardzo nam służy. Uwielbiam Paulinę przed moim obiektywem i jeszcze nigdy się nie zawiodłam na jej wyczuciu, umiejętnościach radzenia sobie w każdej sytuacji. Co tu dużo mówić, niech zdjęcia wyrażają się same!

Sesja została podzielona na dwa działy "City" oraz "Nature". Ich obróbka była dla mnie ogromną przyjemnością, chodź wybieranie tych kilkudziesięciu idealnych ujęć było bardzo trudne. Pomimo, że nie widać na nich deszczu oraz wiatru, musicie mi wierzyć, że warunki do tak delikatnych stylizacji były bardzo niesprzyjające!

Dzięki Paula za kolejną niezapomnianą współpracę, oby jeszcze więcej kadrów przed nami :)



modelka: Paulina Waląg
(blog Pauliny - klik!)

zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska
(Włóczykijowski Fanpage - klik!)







Część Pierwsza "City"




























Część Druga "Nature"




























Nasze wcześniejsze sesje:

czerwiec 2016: "Queen of the Jungle"

sierpień 2016: "Roller skates"






Wszystkie zdjęcia oraz teksty na blogu są chronione prawem autorskim.
Zakaz kopiowania oraz publikowania u siebie bez mojej zgody.

Komentarze

  1. Świetne są te zdjęcia, proste ale mają w sobie klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te kadry ! bardzo mi się podoba Twój styl :)
    dodaję do obserwowanych :) i zapraszam również do siebie: www.izabellaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty