Włóczykij Kaczkowska: Obserwacje: "Najlepszy przyjaciel"

Obserwacje: "Najlepszy przyjaciel"




"I believe that you need to take time for yourself, before anything. You'll never know who you are if you don't spend time with the person you're with more than anyone: yourself.
Once you're your own best friend, you'll know who you are. Best Friends know each other better than anyone..." *






Obserwuję siebie przez ostatnie dni, szukając źródła swojej energii, uśmiechu czy zwykłej sympatii do otaczającego świata. Spędzam czas ze sobą po kilkudniowych wojażach po Bieszczadach i Krakowie, popijam kawę, jem czereśnie z ogrodu, siedząc na trawie z książką.



Kilkudniowe rekolekcje u sióstr kanoniczek nieopodal krakowskiego rynku, zaprowadziły upragniony spokój moim myślom. Do klasztoru iść nie zamierzam, ale takie rekolekcje zawsze odpowiadają na wiele moich pytań, zadanych Najlepszemu Reżyserowi. Bóg to świetny przyjaciel.

Wiem, że lubicie czytać o mnie (statystyki wpisów jednoznacznie to pokazują), ale Włóczykij ma też wyznaczone granice, których obecnie publicznie przekraczać nie chce. Owszem, coraz częściej stresuję się przed nowymi wyzwaniami, które podejmuję, aby własną strefę komfortu rozszerzyć. Wznowiłam pisanie wierszy, wysyłam je na konkursy, pracuję nad udoskonaleniem serii "Prawdziwa Twarz", eksperymentuję zdjęciowo. 
Ze wszystkimi humorami, wzlotami, upadkami i radościami jestem tą samą osobą, a blog to miejsce moich wzruszeń, obserwacji świata oczami Włóczykija, pisanie jego historii. Szukam sposobu, aby udoskonalić go w taki sposób, jaki marzy mi się od dawna. Byłoby super usłyszeń, co Wam się podoba, a co niekoniecznie.

Na sam koniec, sedno sprawy. Zostać swoim własnym najlepszym przyjacielem to sztuka. 
Cytat początkowy powiedział wszystko, nie mam nic do dodania.
Taka moja dzisiejsza notatka. Nakładam na włosy maskę i idę planować nadchodzące sesje zdjęciowe.


Do usłyszenia,
Włóczykij Kaczkowska.






* cytat jest komentarzem, który przeczytałam kiedyś na Instagram'ie heycnyn. Nie wiem nawet pod jakim zdjęciem, niestety.
Moja nazwa na wspomnianym portalu przekształciła się z kaczkowska_ na wloczykijkaczkowska. Możecie zerknąć, dużo mnie tam ostatnio, nie powiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz