Kadry: "Nature goddness" - Estera Ryń


20 czerwca 2017







Na wspólną sesję z Esterą umawiałyśmy się już bardzo długo. Przez nasze głowy przewinęło się kilka pomysłów, ale kilka dni przed sesją zdecydowałyśmy właśnie o takim klimacie, który odbiegał nieco od pierwotnego zamysłu.

Sesja przebiegła bardzo sprawnie, Estera dobrze wczuła się w ten naturalny charakter naszego miejsca. Z uśmiechem na twarzy spełniała moje artystyczne wizje, bardzo szybko złapałyśmy wspólny język. Moja modelka jest również fotografką, więc tematów do rozmowy nie brakowało, a jedyne co nas poganiało to mój bus powrotny na wieś (na który zresztą potem wspólnie biegłyśmy!). 
Za to szczególnie dziękuję mojej dzisiejszej bohaterce sesji!


modelka: Estera Ryń

zdjęcia oraz makijaż: Małgorzata Kaczkowska










































Wszystkie zdjęcia oraz teksty na blogu są chronione prawem autorskim.
Zakaz kopiowania oraz publikowania ich u siebie bez mojej zgody i/lub zgody modelki.

Komentarze

  1. Oo super ujęcia! Aż przypomniała mi się nasza wspólna, pierwsza sesja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że pierwszy raz współpracowałyśmy 2 lata temu, wow! <3

      Usuń
  2. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty