Kadry: "Breathe me..." - Magdalena Dereniowska


Krosno, 18 lipiec 2017





Jedna kwestia, którą muszę zaznaczyć na samym początku: ostatnio czarno-białe zdjęcia wygrywają u mnie nad kolorowymi. Na pewno to zauważycie, skoro nawet ja to dostrzegłam.
Nie potrafię powiedzieć, czy to dobrze, czy źle, ale podoba mi się taka zmiana.

Z Madzią znamy się już od dwóch lat i obie nie próżnowałyśmy przez ten czas. Moja modelka rozwinęła swoje portfolio, pozuje swobodnie i jest bardzo kreatywna, a do tego prowadzi własnego bloga.
Piąta sesja w obiektywie Włóczykija Kaczkowskiej zaowocowała portretami z bańkami mydlanymi, dymem z kulek dymnych i światłocieniami (jestem nimi zauroczona niezmiennie).

To niesamowite widzieć taką zmianę w naszej przygodzie ze zdjęciami i mam nadzieję, że Madzia się ze mną zgodzi. Pod koniec sesji podlinkuję Wam nasze poprzednie sesje, miło powspominać te wszystkie kadry.


modelka: Magdalena Dereniowska
(blog Madzi)

zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska
(Włóczykij Kaczkowska na Facebook'u)






Ścieżka dźwiękowa wpisu:
Sia - "Breathe Me"













 










Kulisy naszej sesji.




"This Side of Paradise" - lipiec 2015

"Street Style" - grudzień 2015

"Spring rain" - kwiecień 2016

"Holiday portraits" - lipiec 2016






Wszystkie zdjęcia oraz teksty na blogu są chronione prawem autorskim.
Zakaz kopiowania oraz publikowania ich u siebie bez mojej zgody lub zgody modelki.

Komentarze

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty