Kadry: "Lessie, come home..." - FoxArt & Rafik


12 lipca 2017






Pamiętacie jedną z naszych pierwszych sesji z Gabrysią (znaczy się, trzecią, jeśli mnie pamięć nie myli)? Zrobiłyśmy ją w trawach naszej rodzinnej miejscowości dwa lata temu. Powspominajmy!

Kiedy Gabi napisała do mnie wiadomość, czy nie chcę zrobić podobnej sesji jeszcze raz, nawet się nie wahałam. Rafik urósł, a my zdobyłyśmy większe doświadczenie. Nieco bałam się przyjęcia tego samego tematu po raz drugi, ale moim zdaniem sesja przebiła poprzedniczkę. Gabrysia zadbała o retro sukienkę, tak że nawet smycz gra kolorystycznie ze stylizacją (co za kobieta!)

No i tym razem nie musiałam siedzieć w pokrzywach po pas, zachód słońca poświecił nam zaledwie kilka minut, a tutejszy rolnik nie posadził słoneczników, tam gdzie dwa lata temu.
Jest inaczej, ale skłamałabym mówiąc, że gorzej, co to to nie!

Przechodzimy do efektów sesji z moją niezawodną modelką w naszej Jabłonicy Polskiej!


modelka: Gabriela "FoxArt" Lisowska & Rafik

zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska












































Wszystkie zdjęcia oraz teksty na blogu są chronione prawem autorskim.
Zakaz kopiowania oraz publikowania ich u siebie bez mojej zgody i/lub zgody modelki.

Komentarze

  1. dwa zachodowe w trawie najlepsze :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzednia sesja z tym tematem sprawiła, że właśnie zauroczyłaś mnie tym, co robisz! A Ta Sesja - przypomniała mi jak to zrobiłaś i zakochałam się na nowo <3 haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Tyle lat wspólnych obserwacji, a ja wciąż wierzę, że nasza sesja się uda i będzie ten nasz ukochany klimat!

      Usuń
    2. Ojj, uda z pewnością i będzie z pewnością!

      Usuń
  3. Zakochałam się! Pola, zachód słońca, pies i przepiękna modelka w Twoim obiektywie to magia! I jeszcze ten bokeh, który maluje Ci helios (bo to helios, tak?) <3 <3
    Pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłam zdjęcie z tej poprzedniej sesji, ktoś je chyba udostępnił na facebooku. Również byłam pod wrażeniem. Takie obrazki bardzo cieszą oko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tutaj akurat helios ;)
      Dziękuję Co za te słowa, cieszę się, że obie sesje są tak ciepło przyjęte!

      Usuń

Prześlij komentarz

Cześć, dziękuję, że jesteś!

Popularne posty