Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "When we were young" - Izabela Chrobak

Kadry: "When we were young" - Izabela Chrobak


5 lipca 2017






Iza to moja znajoma z klasy, która swoim stylem wyróżnia się na szkolnym korytarzu. Jak można się domyślić, bardzo mnie zainspirowała do stworzenia takiego klimatu zdjęć. O sesji rozmawiałyśmy już dawno, ale jak to zwykle u mnie bywa, pomysł musiał przeleżeć swoje w szufladzie, aby w końcu wyjść na światło dzienne.

Ta utalentowana piosenkarka (tak Iza, to o Tobie!) bardzo dobrze poradziła sobie z towarzystwem brokatu oraz kulek dymnych, które nasunęły mi na myśl tytuł "when we were young".
Nawiązuje on do lat dzieciństwa, nasyconego koloru plastikowych zabawek, gryzącego się z szarością otoczenia dorosłych.
Do starości jeszcze nam trochę brakuje, ale ten plac zabaw, szalejące dzieci w tle mocno wprowadziły nas w klimat.

Zdjęcia zderzają pragnienie pozostania w błogim świecie marzeń z często zimną rzeczywistością. Kontrast ostrego spojrzenia, dymu papierosowego (tutaj: symbol buntu) z różowym brokatem, kwiatami i wspomnianymi już kolorami na placu zabaw. Właśnie tak to czuję.
Kontrasty. Nasycenie.

Zdaję sobie sprawę, że czasem przeskakuję ze stonowanych, vintage ujęć do nasycenia, które po raz pierwszy ujawniło mi się na sesjach parę lat temu (kto pamięta chociażby ujęcie z Gabrysią i psem Rofikiem?). Mam 18 lat i eksperymentuję bo to właśnie w fotografii uwielbiam - mogę się zmieniać, dawać się ponosić własnej wyobraźni. Na dokładne określenie swojego stylu jeszcze przyjdzie czas, teraz szukam drogi.

Koniec pisania, zapraszam na zdjęcia z sesji :)


modelka: Izabela Chrobak

zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska
















































Wszystkie zdjęcia oraz teksty na blogu są chronione prawem autorskim.
Zakaz kopiowania oraz publikowania ich u siebie bez mojej zgody i/lub zgody modelki.

10 komentarzy:

  1. wspaniałe ! :) jestem zachwycona :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Klimat, brokat, modelka - brawo dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo! a jakość powala na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, wyraziste, krzykliwe wręcz. Co za żyleta. Co to za nabytek ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To Revuenon 55 1.4, ale bardzo trudno łapie się nim ostrość w porównaniu do Heliosa chociażby. Nie wybacza błędów, niestety :)

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Takie żywe, a zarazem tajemnicze i spowolnione.

    OdpowiedzUsuń