Włóczykij Kaczkowska: Kadry: "Sisterly love" - Weronika & Monika Białowąs

Kadry: "Sisterly love" - Weronika & Monika Białowąs


30 czerwca 2017






Zacznijmy od tego, że mam łzy w oczach. Dawno nie byłam tak dumna ze zdjęć, ich prostoty i szczerości, którą ze sobą niosą. Starałam się uchwycić w kadrach tę delikatność dwóch uśmiechniętych kobiet, ich siostrzaną miłość.

Weronikę i Monikę obserwuję już od czasu ich sesji u fotografki Suchy Kaszel
Osobiście poznałyśmy się dopiero na tegorocznym konkursie antycznym, kiedy to podeszłam do nich w trakcie przerwy, zapraszając na sesję u Włóczykija (to jeden z momentów, kiedy nabieram odwagi i spontaniczności). 
Z tego miejsca serdecznie dziękuję chłopakom z mojego teamu bo znalazłam się tam tylko dzięki nim i maturze próbnej Michała (jeśli to czytacie, składam serdeczne podziękowania w Waszą stronę)!


Dziewczyny są na prawdę urocze na zdjęciach i inteligentne w rozmowie. Bardzo szybko złapałyśmy wspólny język, także zdjęcia wychodziły niemalże same. Nawet nie wiem, kiedy minął nam czas na sesji!
Pozwólcie, że nie będę się rozgadywać, tylko zostawię Was z tymi dwiema kobietkami, które bardzo chętnie porwę przed obiektyw, jeszcze nie jeden raz.
Dziękuję za wspaniałą współpracę, z której wyszło 40 zdjęć (jeden z moich rekordów, musicie mi wierzyć)!


modelki: Weronika oraz Monika Białowąs

zdjęcia: Małgorzata Kaczkowska


























































Wszystkie zdjęcia oraz teksty na blogu są chronione prawem autorskim.
Zakaz kopiowania oraz publikowania ich u siebie bez mojej zgody i/lub zgody modelek.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam te siostry. Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Piękna sesja! Szóste zdjęcie to mój ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mają piękną urodę! Jeju <3 Wspaniałe zdjęcia, widać w nich radość i delikatność. Wszystko pięknie współgra ze sobą, uroda dziewczyn, stylizacje i miejsce <3 <3 <3 Magiczne kadry, zaczarowały mnie! <3
    Kochana, zdradzisz co to za szkiełko tak Ci pięknie maluje bokeh? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za każde miłe słowo!
      Testuję obecnie dwa obiektywy analogowe, tutaj szalał stary, niezawodny helios ;)

      Usuń